Beoordelingen van Tapasia Ede

Recente recensies

5.0
A. Oskam
gisteren

Kwaliteit was perfect.Bezorgtijd was 18.15 uur. Bezorging vond plaats 18.55 uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. van der Voort
2 oktober 2022

Beste medewerker, Wij bestellen elke keer graag bij jullie omdat wij het smaakvol vinden en qua bezorgtijd stipt op tijd , het is ons wel opgevallen .. -loempia te vet(wel vega, bedankt voor verandering) -groente van tjap tjoy echt net te knapperig, te kort in de wok -Eten lauw en bak met babi pangang ketjap zat volop in de bak van sate(nooit gebeurd, vaak besteld) dit heeft waarschijnlijk te maken dat half uur later hier was. We gaan er van uit dat dit eenmalig was, en melden dit vriendelijk als verbeterpunt voor in de toekomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
2 oktober 2022

Het eten smaakte goed en was goed warm. Het duurde wel 45 minuten, maar dat werd vooraf vermeld.

Cor Fisher
1 oktober 2022

We hebben weer smakelijk gegeten van het overlevingsmenu. Alleen jammer dat je niet kan kiezen tussen kip of varkens saté.

DZ
1 oktober 2022

De japanse kip was lekker, zou wel wat meer saus op mogen!

Van der Werf
30 september 2022

Bezorging ruim op tijd (te vroeg) en het eten perfect!

Cobie Van Duinkerken-Jansen
28 september 2022
Sasa
27 september 2022

Zoals al eerder een menu voor 3 en maar 2 stokjes sate, moeilijk delen. Vond sommige gerechtten een beetje te zuur.

Myranda van Laar
24 september 2022

Het was weer heerlijk 🥰

S.B.
24 september 2022

Heerlijk gegeten! Bezorging was vijf a tien minuten vooraf gekozen tijd! Mooi op tijd.

Klein Peter
23 september 2022

Geen verbeter punten, maar een aanmoediging om vooral dit lekkere eten te blijven maken.

Helga
23 september 2022

Kan niet beter of lekkerder. Top!!!

Ruud
21 september 2022
Alexandra
19 september 2022

Erg vers, lekker eten, mooi mager, heerlijk gekruid (niet overdadig maar gewoon lekker), mooie porties. Bezorging is soms wat later dan gevraagd in ieder geval op zondag maar dat weerhoud ons er in ieder geval niet van om vaker te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.Bosch
19 september 2022

Zoals verwacht was de smaak van het eten heerlijk. Minpunt was wel dat de Crispy ebi tempura en mini loempia's koud waren. Erg jammer zeker omdat 2 porties Crispy ebi tempura toch € 15,- kosten. Wij hadden het eten tijdig besteld met een bezorgtijd van 18:00 dit i.v.m. de kleine stuiterballen die erop tijd in moesten. Het eten werd echter pas 18:35 bezorgd zonder melding hiervan. Dus al met al, smaakte weer prima maar er zijn wel wat zaken te verbeteren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rebekka
18 september 2022

De bezorgster was op de fiets en kon het nummer niet vinden. Ik heb haar een aantal keer voorbij zien lopen omdat ik niet zeker wist of het voor mij was. Op het moment dat ze weg wilde fietsen heb ik toch zelf maar gevraagd voor wie het was. En het was dus voor mij. Ze benoemde zelf dat ze het niet aan haar hadden verteld waar het was, terwijl het gewoon op de bon staat. En apart dat ze niet had gebeld.

Van Schoonhoven
17 september 2022

Heerlijk eten en altijd optijd bezorgd

Lars
15 september 2022
Fam walet
15 september 2022

Het was echt te lang wachten voor een bestelling die ik om 18 uur deed

chris
15 september 2022
Diana
11 september 2022

Altijd heerlijk eten, goed op smaak en op aangegeven tijd klaar. Vriendelijke mensen met uitstekende service.

Sigrid
9 september 2022
Rebekka
7 september 2022
Kevin
4 september 2022

Eten besteld, was weer top. Vooral de cha sieuw, weinig restaurants kunnen dit zo goed maken

Mekke
1 september 2022

Lekker eten, goede hoeveelheid, normale prijs.

chris
1 september 2022

zoals gewoonlijk ,,,miren de,,,🤔 heerlijk

Bakker
29 augustus 2022

Bijna een half uur op mijn bestelling gewacht. Na gevraagd te hebben waar het bleef stond het ineens klaar. Thuis aangekomen was het niet super heet, dus waarschijnlijk stond het er al even en ben ik gewoon vergeten. Erg jammer!

Anneveld
29 augustus 2022

Hartstikke lekker weer net als de vorige keer heerlijk gegeten en heel veel kunnen er 2x van eten. Vlees was goed bami nasi ook allemaal goed, babi ketjap wow en gewone babi ook heerlijk. Niks op aan te merken compliment voor de kok bezorging was ook goed vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rijkse
28 augustus 2022

Heerlijk als altijd! Eén onderdeel was op, ik ben daarover gebeld en er werd een alternatief aangedragen met een extraatje voor het ongemak. Keurig opgelost!

Methorst
28 augustus 2022
Van Eijk
26 augustus 2022

Eten op tijd bezorgd. Heet (temperatuur), erg lekker en genoeg voor nog een maaltijd!

Geerlof
24 augustus 2022

Heerlijk en snel bezorgd

Sigrid
22 augustus 2022

Perfect op tijd bezorgd en meer dan heerlijke pokebowl en overige gerechten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Homan
21 augustus 2022

Kwaliteit veel minder dan voorgaande keren. Eten droog!

Zuidveld
21 augustus 2022

Er zat weinig tot geen saus bij de babi ketjap. Het vlees was erg droog. Waarom 5 ko lo kai in een 2 pers menu

Cornelis van den akker
20 augustus 2022

Eten prima van kwaliteit en ook als het om de kwantiteit gaat

Jack
16 augustus 2022

Zoals altijd… prima eten.

Smink
14 augustus 2022

Netjes op tijd. En het eten smaakt goed!

Mast
14 augustus 2022

Mooi optijd geleverd en de bestelling was nog goed warm. Lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
14 augustus 2022

Lekker, warm en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marianne
12 augustus 2022

De Cha Siu is echt aan te bevelen, maar ook de babi pangang is heel smakelijk. Minpuntje: bezorging was wat laat (binnen de perken van 15 min) en met name de nasi en bami waren lauw. Foe Yong Hai Kip wat flauw, maar wel goed warm. Even toch de magnetron gebruikt en we hebben heerlijk gegeten. Porties zijn ruim bedeeld!

Alex
12 augustus 2022

Ga zo door.

Visser
11 augustus 2022
Zuidveld
10 augustus 2022

Super heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar

Harry Timmerman
9 augustus 2022

Jammer dat er niet een gebakken ei bij zat. Verder prima gevulde Chinese Bami

Cor Fisher
8 augustus 2022

Zo als altijd weer zeer smakelijk en ruime porties.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijke
7 augustus 2022

Heerlijk, we hebben gesmuld!

Clara Kerkhof
6 augustus 2022

Het was weer heerlijk.

Jannie vd kuit
6 augustus 2022

Gerookte buikspek is zooooooooo lekker. De babi pangang was voor ander persoon en die was taai helaas. Te hard zelfs om te snijden. Helaas. Ik had gebeld omdat ik iets niet kon vinden en het was er wel. Mijnheer vertelde me dat ik de mihoen gratis zou krijgen, maar dat was hij blijkbaar vergeten want kreeg geen geld terug. (Had de bestelling gepind online) beetje jammer maar de buikspek was top!!!

A Ekeris
5 augustus 2022
Maandereng
4 augustus 2022

Alles keurig verzorgd en de smaak was als vanouds!

Vonk
3 augustus 2022

Het eten was heerlijk...maar wel wat te scherp/pittig!

Bosch
2 augustus 2022

Duurde wel anderhalf uur.

Lia
2 augustus 2022

Super vriendelijke, beleefde bezorger. Nasi en de loempia iets te zout. Maar alles is smakelijk. We hebben ervan genoten.

Joke
31 juli 2022

Het was weer heerlijk. Goede kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

chris
28 juli 2022
Partrick
27 juli 2022

Prima eten zoals eigenlijk altijd, toen ik belde gaf men aan dat het druk was en bezorging sowieso wel een uur duurde wat prima is. Wat echter wel jammer is dat er iets niet bij zat en dat 1 van de sauzen de verkeerde saus bij zat, waar ik immers 1,50 extra voor betaalde. Jammer maar kan gebeuren, volgende keer weer gewoon hiervan eten! :)

Janne Stigter
25 juli 2022

Goed en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerrie Heiwegen
22 juli 2022

Het Indische stoofvlees was koud, erg jammer, verder was het eten heerlijk

Dijkstra
22 juli 2022

Heerlijk gegeten weer.

Tom
17 juli 2022

Hier voor de 1ste keer besteld, en eindelijk weer eens smakelijk gegeten van de "Chinees"! Ook bezorging was op tijd en netjes geregeld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cor Fisher
17 juli 2022

Zou het fijn vinden dat ik kon kiezen tussen varkens en kippensate. Verder alles prima in orde.

Koelewijn
15 juli 2022

Eten van hele goede kwaliteit. Super snel thuis bezorgd. Door leuke en aardige bezorger.

Karin
12 juli 2022

Het was heerlijk en warm en bezorgd op de tijd zoals afgesproken.

Jessica Christine Tacis-Thien
6 juli 2022
donkelaarruud@gmail.com
5 juli 2022
Gerrit
3 juli 2022
Jack
2 juli 2022

Vriendelijk personeel tijdens het afhalen en het was heerlijk

Jan Vrind
1 juli 2022

Voor de gerechten geldt over het algemeen een goede kwaliteit, echter het gebruik van mannelijk varkensvlees (de beer) is voor mij onacceptabel.

Henk jan
30 juni 2022
j.v.d.Berg
28 juni 2022

Echt heel goed eten!!

D.Fluit
27 juni 2022
Teleurgesteld
27 juni 2022

De sushi was vooral romig/ vettig en niet fris zoals verwacht. In bijna alle sushi zat (veel) mayonaise of roomkaas. Niet de frisse sushi waar wij op gehoopt hadden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cornelis Van den Akker
27 juni 2022

Prima maaltijd goed van smaak en ruim vodoende vooesterweg 1 persoon

Clara
24 juni 2022

Prima

Ton van E
23 juni 2022

Uitstekend!

Frans
21 juni 2022
P.A.Numan
20 juni 2022

Wij hebben, nu al twee keer een bestelling geplaatst, beide keren was het prima verzorgd en lekker. Hiervoor een pluimpje of compliment.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alfred
18 juni 2022

Gewoon weer Top!

Gerrie
14 juni 2022

Heerlijke Sushi

Gemma
12 juni 2022

In één woord: top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris van de peppel
11 juni 2022

het kan niet beter.

Wilma
7 juni 2022
Gemma
7 juni 2022

Heerlijk gegeten en de bezorging was uit de kunst, omdat de wegen naar ons huis opgebroken zijn.

Monique
6 juni 2022
Rens
6 juni 2022

Kwaliteit van het eten is goed, lekker. Altijd! Maar de bezorging snelheid is nog wel eens traag. We hadden ruim 1.30 uur van te voren besteld, en nog komt het eten 20 minuten later. Besteld om 19.30, kwam 19.50. Bij zover van.te.voren bestellen is de verwachting dat het optijd bezorgd, met name later op de avond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cobie Van Duinkerken-Jansen
5 juni 2022
Carla
4 juni 2022

Tijdige bezorging en heerlijk eten.

Tino Veenendaal
3 juni 2022

Dit was écht weer een traktatie! Ook de aandacht voor Ko lo kai (die geregeld in de saus van de Babi Ketjap zwemt) wordt gewaardeerd!

Pieter
31 mei 2022

Super

Rebekka
30 mei 2022

heel erg snel bezorgd en was erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke Loderus
30 mei 2022

Eten thuis laten bezorgen net zo goed als dat je in het restaurant gaat eten. Bezorging tien minuten eerder bezorgt dat dan was aangegeven.Toppi ga zo door.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
29 mei 2022

18.12 uur besteld 19.39 uur bezorgd SCHANDALIG!🤬

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rick
29 mei 2022

Goede porties en lekker, je krijgt wat je verwacht.

Clara
29 mei 2022

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert
28 mei 2022

Eten was koud bij aankomst. Een gast lijkt lijkt last te hebben van de mihoen vega, geen succes deze keer.

Myrthe
27 mei 2022

Ik blijf hier elke keer weer bestellen het eten is heerlijk!!

Gresnich
27 mei 2022
Carla postma
27 mei 2022

Heerlijk gegeten,goed verzorgd en nog lekker warm bij aankomst

Suzanne
26 mei 2022

Het duurde dit keer erg lang, ik vermoed een personeelstekort of onverwacht te druk. Maar de bestelling werd in gedeeltes bezorgd met lekkere extraatjes en een goedmaker. Heel tevreden over deze service en het eten was weer verrukkelijk.

Karl
26 mei 2022
Henk de Bruijn
26 mei 2022
Stef
26 mei 2022

Gewoon een van de beste Chinese restaurants in ede. Smaakvol en lekker.

Elise
24 mei 2022

Loempia zat alleen maar vol taugé en stoofvlees was minimaal.

Jeanette
23 mei 2022

Het was weer heel goed!

Erik Jansen
23 mei 2022
Marianne
23 mei 2022

Heerlijke gerechten, voor een goede prijs. De Cha Siu en Babi Pangang gaan altijd snel op, maar ook de Kip met zwarte bonen is zeker aan te raden! Klein minpuntje: Bij bestelling om 17.00 uur was de keuze in bezorgmoment 'zo snel mogelijk', 18.00 uur, 18.15 uur etc. Vanwege dochter die de trein nog moest halen leek ons het beste om op tijd te eten, dus 18.00 uur gekozen. Helaas werd dat een half uur later.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
22 mei 2022

Eten is prima. Alleen de afhaaltijd was 17:50 en uiteindelijk werd het 18:15. Dat is vervelend en bijna altijd het geval.

Jeroen
22 mei 2022

Vega sushi is zeer goed verzorgd: ziet er mooi uit én smaakt heerlijk.

Elburg
18 mei 2022

Graag een reactie op mijn vraag in opmerkingen, niet ontvangen.Alles was prima in orde en heerlijk van smaak

Wesss
17 mei 2022

Altijd lekker en prima bezorging !

Natalja
14 mei 2022
Anoniem
14 mei 2022

Op zaterdag en super snel geleverd

Colinda
14 mei 2022
Pim
11 mei 2022
Mark
11 mei 2022

Heerlijk zoals altijd.. Ook de bezorging was top.

Chris van de peppel
11 mei 2022

kan niet beter het was heerlijk.

Van den Berg
10 mei 2022

Zeer content met TAPASIA!

Karin
9 mei 2022

Het was lekker, warm en snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cobie Van Duinkerken-Jansen
7 mei 2022
De Boorder
6 mei 2022

Was super lekker. De beste poke bowl van Ede!!

R Hattum
1 mei 2022
Mel
30 april 2022
Wessels
30 april 2022

Lekker niet moeilijk met aanpassingen in het menu en altijd snelle bezorging !

Joke
29 april 2022

Het was weer heerlijk allemaal. Alleen jammer dat je bij bezorging geen punten op je pasje krijgt .

Hendrix
28 april 2022

de foe jong hai leek niet op foe yong hai; was satesaus met groenten en champignons. zou roerei met rode saus moeten zijn

Henrik meelen
27 april 2022

Altijd heerlijk!

Heikens
27 april 2022

Keurig verzorgd! Heerlijke en goed warme loempia's en pisang goreng!

Veenendaal
26 april 2022

Helaas niet de bestelde kroepoek gekregen, verder zoals altijd prima en lekker gegeten en netjes op tijd bezorgd.

Van Ieperen
26 april 2022

We wilden graag snelle bezorging en dat was top! En heerlijk eten.

Angel
24 april 2022

Ik miste de kroepoek bij mijn bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Riet Dekker
24 april 2022

Prima eten en ruim voldoende

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.c
24 april 2022

Was heerlijk alleen wederom niet erg warm. Ondanks de korte rit naar huis

Elburg
23 april 2022

Mooi op tijd en heerlijk

Berry.
19 april 2022

Smaakt goed. Vriendelijke bezorger.

Marijke
18 april 2022
Anneke
18 april 2022

Altijd lekker eten en mooi op tijd bezorgd!

Hannie de Jager
18 april 2022

De sushi bij Tapasia vind ik zo lekker! Nu afgehaald maar al heel vaak uit eten geweest. Ik kreeg zelfs wat extra, super leuk. Wat een beetje jammer was was dat de avocado niet rijp was. Maar nog nooit eerder meegemaakt bij Tapasia, kan een keer gebeuren.

Alexandra
17 april 2022

Bijzonder lekker eten, vers, mooi mager en heerlijk gekruid. Goed verzorgd, komt warm aan, goede porties. Al een aantal keer besteld en altijd erg tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick van Huis
17 april 2022

Prima eten, alleen een half uur later dan beloofd....

C Pegel
16 april 2022

Geen

Alfred
16 april 2022

20 min na gevraagde en bevestigde tijd. Jammer dat dit niet de eerste keer is. Eten is echt goed!

Clara
16 april 2022
Anne-Fleur Bor
16 april 2022

we waren iets laat omdat we onze hond nog aan het uitlaten kwamen maar we kwamen net thuis en de bezorger stond al voor de deur, hij was echt een schat en super lief! heerlijk gegeten. :)

Roy
16 april 2022

Altijd dikke 10.

Gb
15 april 2022

Top, lekker zoals altijd

M Waaijenberg
15 april 2022
Janneke
15 april 2022

Erg lekker en genoeg eten. Spekkoek is echt een feestje als toetje!

Renske
15 april 2022

Zoals altijd: snel bezorgd en de beste sushi uit Ede! We hebben ervan genoten.

Anne
12 april 2022
Klein Peter
12 april 2022

Ruime porties, heet geleverd, smaakvol.

A Sparnaay
10 april 2022
Eric
9 april 2022

Weer perfect zoals altijd snel klaar en goede kwaliteit

Diana
5 april 2022

Helaas was het eten koud.

C.G. Fisher
4 april 2022

Het menu was weer smakelijk, alleen was het eten niet warm maar lauw. We hebben het zelf moeten opwarmen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rebekka van Dam
1 april 2022

Ik had een bestelling geplaatst voor 18:00 maar om 17:45 ging de deurbel al. Gelukkig was ik thuis. Maar dit was wel te vroeg. Verder hele vriendelijke bezorgen!

hanneke
29 maart 2022

We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

Marianne
28 maart 2022
Alex
25 maart 2022

Topbedrijf

John van Schoonhoven
25 maart 2022

Alle gerechten zijn heerlijk alleen de wantansoep was in het verleden helderde en smaakvoller

Roy Bijsterveld
23 maart 2022

Helemaal goed, lekker eten, op tijd bezorgd

Henk de Bruijn
23 maart 2022
Holland
20 maart 2022

Eten smaakte prima alleen de verpakking was ronduit slecht. Leek wel of de bakjes gesmolten waren. Was dus best een rommeltje in de plastic tas.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natasja
20 maart 2022

Alles was super lekker. Was echt heerlijk klaargemaakt. Mijn dochter miste alleen een bepaalde saus bij de gyosa.

Marco Bruin
20 maart 2022

zoals altijd lekker gegeten.

Ruben
17 maart 2022

Heerlijk eten, goede hoeveelheid en voor een zacht prijsje.

Zitwelsnor
17 maart 2022

Constante goede kwaliteit, en een snelle en correcte bezorging!!!

Antoinet
16 maart 2022

Eten was helaas niet echt warm meer.

Hooijer
16 maart 2022

Eten heerlijk! Bezorgtijd kan beter.

Glenn
14 maart 2022

Hoi Tapasia! Dank weer voor het lekkere menutje. We vonden de kip black-bean deze keer beetje flauw, maar de Cha Siu bevatten lekker veel saus! Helaas was onze bestelling niet zo warm als we van jullie gewend zijn bij levering, het was nog warm, maar neigde al beetje naar lauw. Gelukkig na even opwarmen heerlijk genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Mast
13 maart 2022

Wat een aardige jongen die ons de bestelling kwam brengen. Meerdere bezorgers mogen hier een voorbeeld aan nemen. Netjes, beleefd en service gericht. Een aanwinst voor het bedrijf, onze complimenten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
13 maart 2022

Heerlijk gegeten. En de kipsaté was heel erg mals.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RvS
12 maart 2022

Eten was weer lekker. Mooi snel geleverd. Ko lo kai niet krokant doordat het in de saus geleverd wordt. Eenvoudig op te lossen door de saus los bij te leveren. Leuk dat je sushi en Chinees eten kunt bestellen. Kwaliteit is goed.

Henk de Bruijn
9 maart 2022

Netjes op tijd en weer erg lekker.

Loretta
6 maart 2022

Heerlijke maaltijden, warm bezorgd, wel 20 minuten later dan gewenste bezorgtijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

chris
6 maart 2022

top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
6 maart 2022

Lauwe kleffe loempia en 20 minuten te laat klaar. Dit ben ik niet van ze gewend.

Ja
5 maart 2022

Heerlijk en ruim voldoende

chris van de craats
4 maart 2022
S
4 maart 2022
Henk jan
1 maart 2022

Opnieuw een bewijs van kwaliteit. Ik bestel vaker!

chris
28 februari 2022

arigato

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G. ten Pas
28 februari 2022
Ruben Nievaart
27 februari 2022
T.Visser
26 februari 2022

Heerlijk eten, jammer dat de groente steeds geofferd wordt gesneden. Lang wachten op de levering, jammer

R. Maijen
25 februari 2022

Onze eerste bestelling bij Tapasia Ede, wat een zeer goede en fijne ervaring, bestelling ging vlot en kon vroegtijdig en de bezorging was goed. Het eten was heerlijk en lekker warm, zelfs bij de tweede keer opscheppen was het nog heerlijk warm eten. In één woord fantastisch. Bedankt Team Tapasia, tot de volgende keer.

Vind het lastig, maar de pokebowl was koud, en smaakte ook niet lekker. Het zag er niet verzorgd en aantrekkelijk uit, de kip had ook geen avocado, en de zalm had bruine avocado, niet zoals wij van jullie gewend zijn.
25 februari 2022

Misschien meer met liefde bereiden.

Elburg
25 februari 2022

Bestelling is mooi op tijd bezorgd kwalteit was goed.

Casper de Rooij
24 februari 2022
Esh
23 februari 2022
Breun van Ruiswijk
22 februari 2022

Babi ketjap was erg droog en hard. Kip/kerrie weinig smaak, ben ik anders vewend. Bezorgtijd erg lang, maar zondag druk denk ik.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
20 februari 2022

Lekker eten en het werd snel bezorgd. Maar we hadden vroeg op de avond besteld. De meneer aan de telefoon zei dat dat scheelde in de bezorgtijd. Kan namelijk wel oplopen ivm drukte. Maar wat wil je? Het eten is erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lvr
20 februari 2022

Wij bestellen wel vaker bij tapasia maar helaas waren we erg teleurgesteld deze keer! Voor meerdere personen Chinees besteld en er werd nog niet eens de helft geleverd, en ook nog eens bijna 3 kwartier te laat. De rest werd gelijk bezorgd na gebeld te hebben maar zelfs dat duurde nog te lang, dus een deel van t eten koud en veel te kleine porties, normaal kunnen we er zelfs 2 dagen van eten maar nu hadden we veel te weinig, half lege bakjes en dus niet voldoende. Erg jammer, al smaakte het gelukkig wel. Hopelijk is het de volgende keer beter!

C. Fisher
18 februari 2022

Eten was weer lekker en d bezorger vriendelijk en op tijd.

chrus
17 februari 2022

weer geweldig genoten kleinigheid waren cola vergeten kwamen ze na brengen met koepkek van het huis super service arigato

Carel Pegel
17 februari 2022

Top

Adriana de Jong
13 februari 2022

Jammer dat het niet meer bezorgd kon worden, maar het was weer heerlijk!!

Patricia
13 februari 2022

Heerlijk gegeten, stipt optijd bezorgd. Vriendelijk personeel. Niks op aan te merken. Ga zo door 👍

P.A.Numan
8 februari 2022

Het eten was prima, iedereen vond het lekker. Ook de bezorging was precies op tijd. Dit is voor herhaling vatbaar. Proficiat!

Leah
7 februari 2022

Er zat geen kroepoek bij de bezorging terwijl het wel bij het menu hoorde

Heikamp
6 februari 2022
Gert
6 februari 2022

Gewoon goed en lekker zoals we van Tapasia gewend zijn

Arnolt
6 februari 2022

Eten viel minder in de smaak, had met meer zorg bereid kunnen worden. Een bak was nagenoeg koud, terwijl de andere goed op temperatuur waren. Er ontbrak een deel van de bestelling. Omdat bezorgen niet mogelijk was deze afgehaald met 20 minuten extra tijd wachttijd op het bevestigde afhaaltijdstip.

Bert Eimers
30 januari 2022

Online de bestelling doorgegeven. Keurig op tijd werd de bestelling bezorgd. Kwaliteit van het eten is zeer goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Clara
29 januari 2022

Was weer heerlijk

Eric
29 januari 2022

Minder smaak vol als dat we gewend zijn. Verder alles goed

Veenendaal
26 januari 2022

Het eten was snel klaar en bezorgt alleen de smaak vd babi pangang was een beetje flauw, voor de rest zijn we altijd zeer tevreden met de lekkere gerechten die worden bereid!

Sean Van den Burgh
24 januari 2022

Personeel was zeker vriendelijk. Eten was heerlijk en snel klaar

Anoniem
22 januari 2022

Heerlijk gegeten! Op tijd bezorgd, goed warm en elke keer weer een feest.

Renate
21 januari 2022

2 en 3 persoons menu besteld met verschillende extra's, heerlijk en voldoende. Op tijd geleverd en warm

Imane
19 januari 2022

Zeker een aanrader! Ik kreeg vandaag mijn bestelling en hier zat ham in de bami en nasi... toen ik hen een beetje gepikkeerd belde gaven ze aan dat dit standaard wordt gedaan, tenzij je als opmerking aangeeft geen vlees in de bami/nasi te willen. Netjes opgelost! Ze hebben direct bami en nasi laten brengen zonder ham. Ik voelde mij na dit telefoontje wel schuldig om mijn reactie.. top service en nogmaals bedankt!

Geurt
19 januari 2022

Zoals gebruikelijk: erg goed en keurig op tijd gebracht.

Ellie
19 januari 2022

Het was heerlijk!!!

Jack
16 januari 2022

Heerlijk eten, op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Imane
16 januari 2022

Heerlijk eten en op tijd geleverd. Alles was netjes verpakt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roel
16 januari 2022

Nog nooit zo slecht gegeten Allebei doodziek geworden ervan en boven de wc gehangen

Anneke
15 januari 2022

Heerlijk gegeten en ruim voldoende! Nette bezorging.

Jan Hulsbeek
15 januari 2022

Eten smaakte goed behalve de mini loempia’s. Deze waren zacht en smaakte niet. Eten om 17.36 uur besteld en om 19.15 uur bezorgd. Dit had ik liever van te voren geweten.

Jhvw
12 januari 2022

Heerlijke gerechten, smaakvol bereid met verse ingredienten!

Pater
11 januari 2022

Ik had per ongeluk de verkeerde bezorgtijd ingevuld maar na 1 telefoontje werd dit opgelost. Het eten kwam op de afgesproken tijd en was heerlijk!

Martin Willemsen
9 januari 2022

Het was zoals altijd weer heerlijk Dank je wel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees
9 januari 2022

Was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smink
7 januari 2022

Het was weer genieten van het eten.

Van de Kamp
7 januari 2022

Super lekker en meer dan genoeg 👍

Henk de Bruijn
7 januari 2022
Sandra
5 januari 2022

Heerlijke verse gerechten met knapperige groenten! Ook snelle bezorging. Onze complimenten!

Perry Laan
5 januari 2022

Eten was nog goed heet toen het gebracht werd, en keurig op tijd bezorgd.

Veenendaal
4 januari 2022
Nynke
2 januari 2021

Wij zijn heel tevreden over Tap Asia maar vanavond ging het mis de bezorging was een half uur te laat. We zullen maar denken het kwam door de drukte van nieuwjaarsdag.

Martin Willemsen
31 december 2021

Zoals altijd was het weer heerlijk

chris
30 december 2021

was weer super en al vast de beste wensen voor 2022

Wilma
30 december 2021

Het moge duidelijk zijn dat Tapasia ondanks de zoveelste lockdown toch nog kwaliteit levert, een grote pluim verdient! Bij deze!

Bakker
29 december 2021

Heerlijk eten!

Janny
28 december 2021

Niet voor herhaling

Martin
27 december 2021

men was wat vergeten maar werd snel nagebracht , eten was vers en smakelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cor Fisher
26 december 2021

Eten smaakt altijd lekker en vers. De bezorging was ook weer pecies op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja Sparnaay
26 december 2021

Het was weer heel lkkr zo als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heikamp
26 december 2021
Teijgeman
26 december 2021
Gerard
25 december 2021

Heerlijk kerstmenu gegeten met familie.

Cobie Van Duinkerken-Jansen
25 december 2021
Maarten van der Vloed
24 december 2021

Dachten goed met me mee!

Astrid
24 december 2021

Er was helaas iets niet goed gegaan met onze bestelling maar na een telefoontje werd het zsm bezorgd. Het smaakte gelukkig allemaal weer prima!

smit
24 december 2021
Chris
24 december 2021

Het eten smaakt goed! Ziet er goed uit netjes verpakt en mooi op tijd. Ga zo door

Anita van Meerveld
23 december 2021

Heerlijk gegeten 👌

Cornel
23 december 2021

Keurig op tijd, goede temperatuur en heerlijk op smaak. Topper!

Josje van Montfort-Erens
23 december 2021

heel Smakelijk , hebben met 8 pers.uitgebreid genoten. Zou het wel prettig gevonden hebben,als er een reguliere overzichtsrekening bij bezorging was. Kan op computer kijken maar een fysieke rek/overz. m.i. aangenaam. dank.

Linda
19 december 2021

Bezorging netjes volgens gewenste tijd. Chinese tomatensoep was heerlijk. Daarnaast hadden we allebei een grote loempia met saté. De loempia was rijkelijk gevuld, lekker. Helaas zat er nauwelijks saté saus bij de kipspiesjes, terwijl we juist allebei dit gerecht kiezen, omdat er eerder wel een goede hoeveelheid saus bij zat. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion Hazeleger
19 december 2021
Nico bon
18 december 2021

Helaas de nasi was meer witte rijst en tomatensoep was met veel bindmiddel en te pittig . Niet zo goed als vorige keren erg jammer

Pauline
17 december 2021

Duurde erg lang voor het er was (anderhalf uur) maar was wel erg lekker.

Dipak Oostra
17 december 2021

Altijd lekker, vriendelijk personeel, een echte aanrader

R.Baas
15 december 2021

Nog heerlijk warm, goede kwaliteit en op tijd gebracht. Bezorging s kosten 3 euro, wel wat hoog, hoop dat dit ook naar de bezorgers gaat, naast fooi.

van Kempen
14 december 2021

Het viel ons wat tegen. Het eten was niet echt warm en o.a. de zoet zure komkommers waren echt niet vers. Toen we bericht kregen dat de bestelling onderweg was duurde het zeker nog een half uur.

Zitwelsnor
11 december 2021

Prima Chinees/Japans eten zowel kwalitatief als de smaak; en tegenwoordig ook de bezorging (is vlot en netjes)

Zuidland
11 december 2021

Erg lekker gegeten, ik wil niet zeuren maar iets warmer was nog lekkerder geweest.

Koos van Wijk
10 december 2021
matthijs
10 december 2021
B wessels
10 december 2021

Was weer heerlijk ! Aardige bezorger en snelle levering !

Alex
9 december 2021

Toppie

Storteboom
8 december 2021

Eten was niet warm.

Vincent
6 december 2021

Vanwege een incomplete bezorging gelijk gebeld met Tapasia en werd dit goed en snel opgelost. Alsnog heerlijk gegeten 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
5 december 2021

Zoals altijd; goede kwaliteit en op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Egbert
5 december 2021

Op het juiste moment een uitstekende maaltijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik Jansen
4 december 2021

Prima smaak en prijs

Evert van den Brink
4 december 2021
Van den Hoorn
3 december 2021

Wij hebben heel vaak bij jullie besteld naar volle tevredenheid. Maar deze keer was de bestelling 40 min te laat en het eten was afgekoeld waardoor het niet zo heel lekker was.

Arjen
2 december 2021

Vriendelijk personeel en niet onbelangrijk; altijd héérlijk eten!

Anneke
1 december 2021

Netjes op tijd geleverd ! Alleen de cassave was vergeten en die werd netjes nageleverd ! Top

Francis
30 november 2021

Heerlijk gegeten,komen zeker terug. Bezorging uitstekend

Douglas-hout.nl B.v.
30 november 2021

20 minuten te laat maar wel erg lekker.

Natasja
28 november 2021

Het eten was erg laat en het was niet warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vd Brink
28 november 2021
Gert
28 november 2021

Minpunten: bezorging bleek na betaling alsnog niet mogelijk. Eten, de nasi en bami worden minder gevuld, magere inhoud.